HALstad Centraal

Maandagavond brak er een keukenbrand uit in een woning aan de Vlielandstraat in Alkmaar. De bewoner had een pannetje net eten op het vuur gezet en was dit vergeten uit te zetten toen hij de deur uit ging. Buurtbewoners hoorden een rookmelder afgaan en belden 112.

De brandweer kwam poolshoogte nemen en zag dat er inderdaad brand was ontstaan in de keuken. De voordeur van de woning werd geforceerd, waarna twee brandweermannen naar binnen konden om de vlammende pan te blussen. Op wat waterschade na, kon de brandweer grote schade aan de woning voorkomen.

Stichting Salvage zorgde voor het vervangen van de kapotte deur. De brand trok veel bekijks van omwonenden.

SFbBox by casino froutakia

Meer weten over adverteren op Alkmaar Centraal? Bel 072 844 98 48 of mail ons: info@alkmaarcentraal.nl