HALstad Centraal

Een vrouw was maandagavond op haar zolder in de Katrolstraat in Alkmaar aan het koken toen plotseling de vlam in de pan sloeg. Het ging verder mis toen ze de brand wilde blussen met water en brandwonden aan haar arm opliep.

Oplettende buren snelden toe om te helpen en uiteindelijk heeft de gealarmeerde brandweer de brand geblust.

De vrouw is door een ambulance naar het ziekenhuis overgebracht.

SFbBox by casino froutakia

Meer weten over adverteren op Alkmaar Centraal? Bel 072 844 98 48 of mail ons: info@alkmaarcentraal.nl